Jävla mens..

Hej alla friska!
Eller ja, jag är väl också frisk. Egentligen. Men jag har sån fruktansvärd mensvärk och har mått piss hela dagen.. Bara velat spy, men har inte kunnat. Sen när jag kom hem sprang jag till toan direkt och spydde upp halva mig känns det som.. Usch! Jag som skulle träna idag.. JÄVLA MENS. Jag har fortfarande ont och vet inte vad jag ska göra.. Bara ligga hemma hela dagen och ta hand om mig själv typ. Mamma håller på och fixa mat men känns inte så lockande att äta mer just nu..

Iallafall, dagen i skolan gick inte heller så bra eftersom jag hade så ont i magen. Plus att det va kallt som satan.. Men ska inte klaga på att solen vågade sig fram =) Lite plusgrader till hade ju inte varit fel bara..

Nåja, jag ska försöka sova lite nu och vila magen så hörs vi senare.
puss maysan

 Utanför mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0