Kvällens planer!



Vi kör på en gullig närbild ikväll :)

Jag har vilat hela dagen så nu känner jag mig mycket piggare! Imon är det nationella proven i engelska så gäller att börja tagga till lite. Har precis ätit god kvällsmat med mamma och storebror, har haft lite mysigt med dom en stund! Nu vid åtta är det ju dejting in the dark, efter det desperata hemmafruar och senare cougar town. Någonstans här imellan ska jag ringa min älskling, sen ska jag ta en lång nattsömn!

Godnatt bloggen, sov gott fina läsare!
puss maria!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

otroligt spänande ju ;d thihi!

ha en underbar kväll, kram

2010-03-23 @ 20:49:01
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0