Maria

Anonym: Så synd att ni inte var med i finska kriget där folk sköt ihjäl människor som var sånna stora idioter :)
Haha, ska jag ta detta som att det är någon anonym som tycker att jag är en stor idiot och borde dö? ;) Eller att någon jag skrev om är en stor idiot och borde dö..? :o I vilket fall som helst - väldigt grov kommentar, haha..

Nu är jag hemma från matchen :) Gick bra, vinst med 3-2! Kändes skönt att vinna första träningsmatchen faktiskt. När jag skulle gå in gick det inte mer än typ 10 minuter innan jag fick ett slag på foten. Eller ja, stämpling kallar man ju det i fotboll. På ankelknölen, så gjorde rätt ont.. Blev inget mer spelande för mig pga foten, men överlever, är trots allt bättre nu :)

 

Nu har jag packat och ska åka till Myresjö om en liten stund. Melodifestivalen ikväll, mys med älskling och hans familj! Kommer mobilblogga lite senare :) Hoppas alla får en fin lördagskväll!

Puss M

 Ganska fet väska för en övernattning om du frågar mig.. Men som tjej finns det mycket nödvändigt och endel saker kan jag faktiskt inte vara utan i 24 timmar.

 Ikväll, ganska lagom för en myskväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0