Maria

Gud va kallt det blev ute! När jag va ute med Michaela mitt på dagen va det riktigt skönt men nu frammåt sex blev det genast kallare.. Jaja! När vi va ute stötte vi på kevin Becca och Emma också, pratade lite med dom, va ju trevligt :) Vi köpte med oss lite choklad hem, mums. Men nu ska jag bara vila med min älskling dom sista timmarna innan han åker hem, så jag bloggar lite senare istället. Ska snart äta lite våfflor också, musm (:

Hoppas alla har haft en bra helg! Några misstag på fyllan ni ångrar..?

Glad att jag slipper sånt ;) haha! puss maria

 skulle kunna göra reklam för marabou! Love it ;)

 <3


Kommentarer
Postat av: Therese -

åh, tack så mycket :)

ska försöka hitta det :p

2010-03-07 @ 20:47:30
URL: http://thereseesormaaan.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm vad sugen man blev på choklad nu! Haha, fin blogg :)

2010-03-07 @ 21:22:24
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0