Maria Bergdalen

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en promenad med mina vänner i den fina vårsolen. Eller ja, vi gick mest i affärer. För första gången på riktigt länge fick jag med mig något hem också! Är dock inte till mig, så vad som gömmer sig i den påsen får vara sekrettesbelagt ett tag till.

Hur som haver, jag är äntligen hemma och ska fortsätta så hela kvällen, känns riktigt bra! Men innan jag gör något annat ska jag lägga mig och ta en powernap i någon timme, och äta såklart!

Blog you later!

/ puss maria

 

 michis och roswall inne på KICKS. Becca va med på stan också :) Mysigt att man äntligen kan gå ut och göra saker, när solen skiner! stort plus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0