Maria is in charge

Om jag skulle få bestämma..

Skulle gamla bråk inte påverka de nya. Förstår ni hur jag menar? Om vi säger att jag bråkar med kiwi i februari, ska min kära fruktvän inte ta upp gamla fel som är flera månader gamla. Jag hatar sånt.

 

Människor skulle lära sig kompromissa. Jag menar, jag ska inte alltid kämpa eller gå hela vägen. Det krävs två stycken för att hålla en vänskap, relation, osv vid liv. Aldrig ens ansvar. & det krävs även två för att påbörja ett bråk - även två stycken för att avsluta ett.

Storbloggare skulle sluta hänga ut människor. Bara jag som stör mig på att endel storbloggare hänger ut sina gamla vänner över simpla bråk? Då minskar chansen att det blir vänner igen. Visst, om jag bråkar med någon skriver jag det på bloggen, eller juste, det har hänt en gång. Anledningen till det är att jag gillar personliga bloggar, men jag skulle aldrig hänga ut någon genom att skriva namnet eller lämna ut för mycket ledtrådar. aldrig någonsin

Man skulle börja med hemstudier
. Att sitta hemma en dag i veckan (exempelvis måndagen) för att slippa gå iväg till skolan varje dag. Ibland blir man inte direkt peppad till att gå till skolan varje dag och vara med samma människor osv. dock älskar jag min klass. MEN, om man fick plugga hemma en dag varje vecka skulle det underlätta för många.


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejjuu sötis :)

Nu finns vinnaren på min blogg.

Kika in och se om det är du !

www.JuliaOfSweden.blogg.se

2010-03-08 @ 16:58:18
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0