Måste skriva av mig lite..

Klockan är tio och vid denna tiden brukar jag ligga i min säng för länge sen. Men jag är så ledsen och måste skriva av mig lite. Inlägget kommer säkerligen tas bort imorgon, men kan vara skönt att bli av med lite känslor.

Det är såhär, att nu har fotbollen börjat. Jag tränar måndag, tisdag, torsdag, plus match en dag i veckan. Rasmus tränar tisdag torsdag plus match på fredagar. Jag har match antingen lördagar eller mitt i veckan och vad betyder det? Mindre tid till mig och min love!

 

På måndagar ses vi i någon timme, sen på tisdagar ses vi inte över huvud taget men det är lugnt för mig. Att sakna sin pojkvän är viktigt. På onsdagar är vi hela dagen och sen ses vi igen på fredagen. Men nu ses vi en stund på eftermiddagen sen ses vi vid elva tiden på kvällen..

 

Dit jag vill komma är nog att jag saknar min pojkvän så jävla mycket. & jag pratar inte om det, jag skriver inte om det. Jag vet själv hur jobbigt det är att lyssna på pojkvänsnack heeela tiden eller läsa hela tiden hur mycket man älskar sin pojkvän osv.. Brukar bara göra det på vår månadsdag som ni kanske har märkt! Men nu måste jag få ur mig lite känslor för jag kan inte sluta gråta.

 

Förut träffades vi hela måndagen, onsdagen, och hela fredag lördag söndag. Jag förstår självklart att man ses mindre när säsongen börjar men det förstör så mycket för mig. Jag blir så ledsen, jag behöver min pojkvän. Jag har inte världens bästa självförtroende när det gäller fotbollen men jag kämpar för den. För jag älskar sporten, jag kämpar för att bli bättre.

 

Rasmus är den som mest peppar mig till att gå till träningen och "shake som asses" som han kallar det, översättingen är väl att jag ska visa att jag också kan. Jag vet att jag kan, men jag behöver mer än fotbollen. Jag behöver mer än plugget och mer än några timmar i skolveckan med min pojkvän - jag vill få tillbaka vintern igen.

 

Som ni vet ska jag åka utomlands i sommar och vara borta i tre veckor. Han skulle följa med från början men nu blir det inte så. Det betyder att jag kommer sakna honom (om det fortfarande är han&jag då, men det tror jag!) mer än jag har saknat någon förut. Jag gråter varje kväll nu för att jag saknar honom, hur ska det bli i tre veckor då?

 

Jag menar inget illa mot min älskling eller att jag satsar mer på fotbollen än min pojkvän för det går inte att jämföra! Man satsar liksom på olika sätt men rasmus peppar mig alltid till att kämpa i fotbollen så det är hans förtjänst att det går bra på vissa träningar.  Jag vill kunna ha lika mycket tid med Rasmus som jag har med fotbollen.

Nu har jag fått gråta ut lite och ska fortsätta med det tills jag känner mig klar. Vi hörs imorgon och då kommer jag må bättre!

puss maria


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket och desamma gumman!.

med mig är det toppen, hur är det med dig? <3

2010-03-24 @ 22:10:14
URL: http://elinbroliin.blogg.se/
Postat av: hejannw

jodå :D

2010-03-24 @ 22:26:53
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0