michis

Tjotjo! Sitter i skolan, har bild men orkar inte göra något.. Är faktiskt riktigt hungrig så det är tur att det är lunch efter denna lektionen, dock är inte skolmaten så god men jag tror att jag överlever! Min eftermiddag spenderas tillsammans med min prins, helt underbart! Har ju nationella imorgon också.. Men ska till eksjö så är ledig halva dagen, ganska skönt. Ska nog skicka iväg ett sms till saga och kolla om vi ska "träna" senare på kvällen, om jag inte kommer hem för sent. Men hur det än blir så hörs vi ju sen! Puss


En bild på min prins som liten! ( tagen från sagas blogg, sagahein.blogg.se :* )


Kommentarer
Postat av: alex

gullig!

2010-03-15 @ 11:25:21
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: michis

tack :)

2010-03-15 @ 17:42:51
Postat av: Anonym

ska du göra i eksjö,?:D

vem är de som skrev?:)

2010-03-15 @ 17:43:03
Postat av: m

det är hemligt.. det är michis ( jag ) som skrev inlägget

2010-03-16 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0