michis&majsan

Shululu, det är michis som skrier just nu :) Vi är hemma hos maria eftersom vi har över två timmars rast och orkar inte sitta i skolan.. Efter två avklarade lektioner har vi två kvar! Och efter skolan kommer mormor och hämtar mig så ska vi fika och gå på stan. Jag älskar min mormor, hon är bäst. Ikväll hoppas jag på fest men får se vad min ängel tycker om det! Han kanske hänger på. Ska även snacka med sandra och kolla lite mer vad hon ska göra! Men nu ska jag och majsan snacka och mysa innan det bär av mot skolan igen. Hoppas ni ar en bra skoldag och tack till ellinor som länkade våran blogg :*

hihi dom bjuuder på den :)

Föresten tycker ni att vi ska ändra våran design och göra den lite mer vårig? :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Tack till Saga då?

Jag har ju länkat er i 2 månader nu.

Dummisar <3

2010-03-12 @ 14:18:32
URL: http://sagahein.blogg.se/
Postat av: m

självklart tack till dig gumman <3

2010-03-13 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0