Min dag :)

Idag känner jag att jag har hunnit med en massa saker! Plockat ur disken, städat hela huset, spenderat tid med några vänner, kollat på handboll, ätit middag med min familj, tagit en lång skön dusch och håller nu på att fräsha till mig lite. För om ett tag ska jag ut till Myresjö och titta på melodifestivalen. Storartat!

Imorgon ska jag på släktkalas med min pojkväns släkt, och jag river som en galning i mina garderober. Vad tusan ska man ha på sig?! Måste vara något lämpligt, men inte för "jag är mammas lilla flicka", samtidigt som det ska vara sött och trevligt. Dessutom måste jag hålla tungan rätt i mun och vara artig hela dagen. Inget problem för mig faktiskt, jag är inte så ofta otrevlig mot nya människor. Haha, men åter till mitt stora problem. VAD HADE NI VALT?! :S


Kanske något i denna stilen..?


Eller denna..? Kanske lite för fint.. vill ju inte verka överanträngd #host#..

Puss maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0