Mitt hår är klart :)

Nu är det klart och jag är nöjd som vanligt :) Skulle klippt det också men det kör vi på nästa torsdag! En sak i taget ;) Iallafall så vet jag att mitt hår är sönderblekt.. Det är inte slitet över huvud taget mer än i topparna (som ska bort på torsdag, som sagt ;) ) så det är ju bra det! Men efter sommaren ska jag lägga mörkare slingor så det ser lite mer naturligt ut också. Funderar på att bli brunett efter sommaren..?
Tack så jättemycket för all hjälp tjejer! <3

Iallafall, hamburgare väntar på mig i köket så nu ska jag äta, är vrålhungrig :)

puss maria

Före!



under tiden :)




Nå, vad tycker ni?
Hiss/diss?


Kommentarer
Postat av: Kassandra S

sv: nice:D

2010-03-25 @ 19:26:54
URL: http://kassandras.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Tack, det ska jag göra :) vad bra att det är bra med dig iaf ^^



superfint håret blev :)



kram

2010-03-25 @ 19:37:12
URL: http://emplay.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt hår är ju as långt på andra bilden, och sen kortare?

2010-03-28 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0