Myser med mor & far =)

Hemma från träningen! Har några nya blåa vänner tack vare grusplanen som i princip va täckt av is och snö till 100 %. Men det va bra för magen för stunden iallafall! :)

Nu är jag färdig duschad och det står fruktsallad och väntar på bordet. Ska mysa lite med mina föräldrar nämnligen! Senare ska jag värma lite oboy och ligga i min egen säng och mysa för mig själv.

Ska titta på Dr Phil som mamma spelade in åt mig innan, fortsättning sen igår. Handlar om the Wessler famliy, en familj från USA som va jätte läskig.. Mamman och pappan hade 11 barn ihop, och pappan fick barn med ett av sina egna barn, han utnyttjade dom då alltså och misshandlade dom. När en dotter vågade rymma från familjen dödade han 9 av sina barn, var av dom 2 han fick med hans dotter. Han sitter nu inne och är dömd till döden och 102 års fängelse..

jaja, hörs kanske sen om jag inte somnar. Ciao!

 mys i tv rummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0