Myskväll tonight!

Jag har duschat och fräshat till mig, även hunnit äta en god middag tillsammans med min fina familj :) Nu tittar jag på Dr Phil och väntar på fin besök! Becca och Michis ska nämnligen besöka mig ikväll =) Vi ska bara se på film, äta gott och ta det lugnt, känns riktigt skönt! Vi kanske går ut en sväng också men det märker vi ;) Kommer hålla er uppdaterade :)

Vad ska ni göra en sånhär fin fredagskväll mitt i våren?

Puss Maria!

 På med favoritjeansen och en gullig topp! Perfekt för en kväll med brudarna.

 facelook :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack din blogg är väldigt fin med!

Ja mår bara bra. Hur är det med dig? Kram

2010-03-26 @ 18:56:41
URL: http://sweeetassuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0