Natti!

Rasmus åkte nyss :( Lite tråkigt, men har ju i stort sett fått spendera hela helgen med den underbara ungen så jag ska inte klaga. Får träffa honom på tisdag igen =) Hur som haver, innan han åkte hann han fixa min nya stol! Min gamla skrivbordsstol är sliten och helt förstörd.. Men han monterade ihop den nya på ynka 10 minuter eller något sånt.. Hihi.

Jag vill byta skrivbord, mitt som jag har nu är så old fashion, om man kan kalla det så?.. Har haft det så länge jag kan minnas och jag har inte användning av 5 lådor och ett litet skåp. Ska städa ur det i veckan sen försöka sälja det :) Ska lägga ut en fin bild på bloggen också om någon är intresserad. Mamma och pappa vill nämnligen inte köpa ett nytt för dom tycker det är onödiga pengar.. Trots allt sant, men vill ha ett nytt och det är NU.

 

Jaja, jag tänkte göra mig iordning för min skönhetssömn nu :) Blir att titta på keeping up with the kardashians och leave it to lamas på E! dom närmaste timmarna =) hörs imorgon, natti!

puss maysan

 Gamla stolen.. sliten

 Nya stolen :) Mycket fräshare, snyggare och skönare! älskar förändringar - stora som små =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0