Nighty night

Hello
Var med min baby idag som sagt. Va hur underbart som helst, helt klart bäst hitills på denna veckan! Vi hinner inte träffas så mycket i veckorna eftersom båda har träning måndag, tisdag & torsdag.. Nu börjar matcherna på helgerna också så kommer bli ännu mindre och det är jätte jobbigt. Grät till och med när han skulle gå, bara för att jag inte får träffa honom förens efter skolan på fredag, dvs hela två skoldagar.. Jaja, jag får ju prata med honom i telefon osv så jag får väl stå ut.

Iallafall njuter jag med lite kvällsmat framför nya Greys avsnitten nu, underbart! Sen ska jag läsa lite innan jag somnar. Hörs imon!
puss maria

 Fin bild! Lite kortspel i Myresjö

 Åka biiil :) In till stan, han stannade en stund innan han drog tillbaka till skogarna igen!

 Åka biiil :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

vfr sover ni nite över på vardagarna då?:)

2010-03-04 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0