Ohgod, my room is a mess..

Vattenflaskor, läskflaskor, kläder, handdukar och lite smått och gott all over this place. Papperskorgen är överfull och har till&med läckt ut över golvet. Dags att göra något åt det nu kanske?

Ang vår tripp till apoteket! Jag och Becca gick till sjukhuset idag för jag har haft väldigt ont i magen, speciellt direkt efter jag har kissat, det typ krampar! Dom på sjukan sa att det va en sorts urinvägsinfektion, fast med bakterier som var lite annorlunda. Fick i vilket fall som helst pencilin som jag ska äta i 5 dagar. Hatar att äta pencilin, jag mår så dåligt! Min kropp blir jätte nedsatt och jag blir jätte trött..

Jaja, tur att det bara är i fem dagar! =) Kommer iallafall må bättre sen :)
puss maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0