sjuk

Hej alla våra läsare :)

Idag är det måndag och jag är hemma från skolan för jag har så ont i magen. Känns som en stor klump precis nedanför bröstet så nu sitter jag och lyssnar på al fakirs nya album. Åh vad bra han är. Han skulle vunnit i lördags, eller är det bara jag som tycker det? Fast jag tycker att Annas låt var väldigt bra också, men tycker den är lite för lugn.


I allafall så har jag legat och nanat med jacky (min hund) och ni ska känna hus gott han luktar. Han är som en liten bebis men sen vaknade han så då väckte han mig också så då gick jag till datan. Kände att det var dags med en uppdatering ;)

På torsdag blir det att beställa metaltownbiljetten+west coast riot  jag lääängtar :) 


 Min lilla plutt :)


/ becca 

 



Kommentarer
Postat av: ellen

Ne va söt! ^^

SV; Va skönt att de är bra :) jo de är bara bra med mig med, hoppas du får en bra dag :)! kram

2010-03-15 @ 15:32:33
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0