Solen skiner!

Trots att jag vaknade tio över åtta är jag på världens bästa humör! Fick ju träffa min älskling igår och det var riktigt mysigt! Jag älskar att spendera mina dagar tillsammans med honom! Det är något jag verkligen älskar! Och ibland är livet helt underbart, så är mitt liv varje dag så länge jag har han! Tänk att han har stått ut med mig i över fem månader! Jag vet inte om ni minns hur det känns att vara nykär.. Men det gör jag för trots att det gått fem månader är jag fortfarande det, det pirrar fortfarande i hela magen när jag ser han och jag ryser av glädje när jag hör hans namn! Åh jag bara älskar allt denna dagen! Jag tror att jag ska träffa emma men jag ska även träffa sagis hoppas jag! Eller iallafall kolla hur hon mår! (Ska även försöka klara mig en hel dal utan min älskling, trots att jag hoppas att vi träffas ändå .. ;)) Nu ska jag snart fixa mig! Puss michis


Jag älskar dig min finaste becca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0