Tror att jag har bestämt mig nu =)

Jag har pratat med små söta vänner i klassen och skrivit med Michis soch dom har varit väldigt hjälpsamma. Ska upp och träffa cyon en dag också men just nu ser tankarna ut såhär:
1. Handel
2. Hantverk/inredning
3. Samhäll

Hoppas jag blir helt säker snart så jag slipper vara osäker när jag ska göra dom sista valen ;) Jaja, efter skolan är det Body pump sen ska jag va med Becca! :) Vi ska bada bubbel badkar och plugga lite inför provet imon, blir mysigt. Men bodypumpen håller ju på till fem så mobilbloggar efter det =)
Pusshej / maria

 fin bild från spexet i vintras :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du gå handel i vetlanda då?

2010-03-04 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0