Underbara vårsol!

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer som jag läste nu när jag kom hem =) Va längesen man fick sånt! Gulliga ni är :)

Iallafall så är jag hemma från skolan nu! Har gått relativt snabbt och smärtfritt för att vara en måndag.. Att solen skiner och man till och med kan gå ut utan att frysa, gör nog att man blir mycket piggare. Eller vad tror ni..?
Hur som haver, idag är det måndag och då är det träning på san siro =) Har ont i halsen och hostar, men får allt försöka att bita ihop litte och be a man, haha.. Måste faktiskt ta tag i fotbollen på allvar nu.

 

Men först ska jag käka lite våfflor och kanske läsa igenom idrotten några gånger =) Bloggar senare!

Puss maysan

 från skolan today :)

 okej, det finns endel stora snöhögar kvar.. men dom försvinner förhoppningsvis så snart som möjligt :)

 Becca och Michaela :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0