utvilad och på mitt bästa humör!

Chacha, har precis kommit hem ifrån anton efter en mysig natt hos honom. Vi tog det mest lugnt och åt chips och kollade på film. Dock somnade jag ganska tidigt i soffan så tror att han fick bära mig till sängen, eller så släpade han mig.. ;) Idag städade vi hans rum, sen mös vi bara. Vi vaknade klockan två så vi har ju inte haft så mycket tid till att göra massa. Men att bara ligga i hans famn och inte göra någonting är det bästa som finns! Imorgon är det ju skola igen, tycker att det känns lite som söndag idag faktiskt och det känns toppen att tänka att det är två dagar kvar till helg! Och nästa fredag eller lördag börjar ju jag att bleka håret! Det är mycket att se fram till ett tag framåt nu.. Vi hörs sen!

 
bjuder på två bilder när jag var blondiiin, michis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0