Var går gränsen för fet..?



Detta la Kissie ut på sin blogg igår kväll, och jag börjar nästan skratta..? Hon är väl inte fet?! Det lilla man ser av henne så är hon normal byggd, och bara för att det finns pinn smala modeller som tex Stephanie Naumoska, betyder inte det att alla som har annat än skinn och ben på kroppen är tjocka.

Har man dåligt självförtroende så ja, då kan jag förstå om man ser sig själv som tjock osv och det säger jag ingenting om, för det är helt normalt. Men sånt kommer man på senare i livet, att så va det faktiskt inte. Jag är varken tjock eller jätte smal just nu, jag är ganska normal.

Men det skulle inte göra mig någonting att se ut som tjejen på bilden!

Meningen med dejting in the dark är väl ändå att man ska lära känna personen..? Ganska fint budskap, att det faktiskt är insidan som räknas.

Synd bara att det ytliga samhället vi lever i, inte påverkas..

/ maria

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med dig.. Kissie går för långt

2010-03-10 @ 10:36:16
URL: http://moomlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0