Vårens/sommaren vill ha!

 Riktigt snygga klackar man kan ha till både skolavslutning och sommarfester. Ruggigt snygga och ett stort vill ha, kanske till och med måste ha..?

 Snygg väska från H&M :) Dock har jag väskor i överflöd så får se om jag kanske köper till sommaren, - än så länge klarar jag mig med min älskade svarta skinnväska jag har med mig överallt!

 Skinnjacka från Jofama by Kenza. VILL HA! Fast blir nog en billigare variant av skinnjacka för min del, haha..

 riktigt heta! Färgade solglas är ett måste för mig iår. Frågan är - lila eller knallblå? Kanske ska slå till med aprikosfärgade från gina..? Hmm.. Blir nog mer än ett par. Solglaslögon är faktiskt enligt mig en av de viktigaste accosearerna på sommaren/våren!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; tack! :] jaa det har det verkligen, och det är fräscht.



as läcker skinnjacka må jag säga.

2010-03-10 @ 08:53:34
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem av de är de som bloggar?

2010-03-10 @ 22:35:45
Postat av: Anonym

vem av de är de som bloggar?

2010-03-10 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0