Varför bloggar jag egentligen?

Ja, det är en fråga jag ställde mig själv för ett tag sen. Varför bloggar jag? Varför kan jag sitta timmar om dagen framför datan för att skriva om mitt liv, andras liv och andras åsikter på saker och ting?

Jo, jag tycker det är jättekul. Vår lilla söta blogg har inte så många läsare, men ett visst antal har vi faktiskt varje dag som vill följa våra vardagar. Jag tycker det är jättekul att driva en blogg tillsammans med mina två bästa vänner. Kunna skriva om vad jag gör varje dag, och faktiskt så tycker jag att det är rätt roligt att endel faktiskt tycker om att läsa om mitt ganska ointressanta liv.

Jag älskar att skriva, denna texten kan jag göra sidor lång. Jag gillar att få bli hörd och föra fram min åsikt om saker och ting, endel saker har jag faktiskt väldigt starka argument för. Jag gillar att läsa om andras liv, bli inspirerad av andra stora bloggar. Jag gillar att läsa över huvud taget och tycker det är jätte kul att skriva varje dag.

Så jag vet att jag michis och becca inte är i närheten av en stor blogg, men vi uppdaterar varje dag. Vi skriver om våra åsikter, tankar och mål. Jag tycker det är roligt att visa min dag i bilder även om jag är dålig på det. Att driva en blogg är både roligt och lärorikt, och jag älskar att skriva om mig själv, haha..

Bara en åsikt och tanke jag ville dela med mig av =) Puss!
/ maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0