2012

Som ni kanske har hört så tror jag på att jorden kommer gå under den 23 december 2012. Fast nu har jag fått aningar om den 21.. Liksom; 12-21-12..


Iallafall, igår i Jönköping tittade jag, Rebecka, Samuel och Cleas på den filmen. & det skulle jag aldrig gjort. Jag va nervös hela filmen, har nog aldrig spännt hela kroppen så mycket förut pga en film. Det är nog endast för att jag tror så starkt på hela grejen. Att jorden kommer gå under har vi vetat länge. Men nu är det bara 2 år kvar.. Haha, jag tycker själv att jag låter helt sinnesjuk i&med att jag tror på detta. Men jag tror även på alla skrock som finns. Hur skulle jag kunna undgå att vi dör om 2 år?

Jag kan iallafall helt ärligt säga att jag uppskattar livet mer efter att ha sett den filmen.

 

/ kram maria

 

 domedagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte jorden gå under 2000 lr va det va med :P ?

jag tror knappast inte tt jorden går under 2012, den 24 december 2012 kommer jag skratta åt dom som hittade på det (;

2010-05-04 @ 17:30:35
Postat av: Anonym

jag håller fullt och hållet med dig maria, jag och mina vänner ser upp till dig, du är grym, och världen, DU är världen :D

2010-05-06 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0