Angående mitt bloggande! / maria

Hej igen! Får bli lite snabb uppdatering, har fullt upp just nu. Kom på att jag har spanskaprov på torsdag (HUR KUNDE JAG GLÖMMA NÅGOT SÅNT?!) så måste snart återgå til pluggandet :) Men jag lovade ju att berätta om mina framtidsplaner inom bloggen - har jag lovat så har jag :)


Såhär ligger det till!
Becca har lagt bloggandet på hyllan - lite tråkigt. Men vill hon inte så vill hon inte, älskar henne lika mycket iallafall! :)
Så, nu är det jag och michis som driver juliaugustinovember.blogg.se.

MEN, för det första har jag tröttnat på namnet lite! Skulle gärna vilja börja om på nytt igen med en ny blogg såhär till sommaren. Får massa nya idéer om allt! Gillar att ta mycket bilder för dom blir så fina på sommaren, har ni märkt det? :) Det kommer bli så underbart allt i sommar, min utomlandsresa, rasmus student, vår avslutning, rix fm, alla fester, grillning osv!

Det kommer helt enkelt bli en underbar sommar! Och jag skulle gärna fortsätta som jag gör nu - skriva om min vardag, lägga upp mycket bilder, osv osv. Frågan är, Ska jag fortsätta på egen hand?

Michaela och jag ska prata om detta - om hon vill fortsätta kommer jag driva en blogg med henne! Men jag vill höra era åsikter.

Så, var snäll och kom med åsikter. På egna ben, eller med min bästa vän?


Kommentarer
Postat av: Anonym

båda :D

2010-05-18 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0