Back from school

 

 

Herkules var en stor man!/ rasmus

Han va tvungen.. Nu är jag hemma från skolan iallafall, och känner mig inte lika stressad längre.. Hann inte ens äta frukost på morgonen för jag försov mig till 20 över sju! Nåja :)

 

Såhär kommer min vecka se ut iallafall. Har fyra prov, varav ett oförberett så har en hel del att göra. Men jag har börjat läsa en ny bok så får lite nöje i veckan iallafall =) innan jag dör heter den och handlar om en tjej som lider av leukemi och bara har några månader kvar att leva.. Riktigt bra!

 

Men först och främst ska jag mysa med min pojkvän, vi har varit tillsammans i åtta månader idag! =) Så vi hörs senare!

/ puss maria


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

åå grattis :)



tack :)



/Amanda Eklund

2010-05-24 @ 15:45:23
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag har också läst den boken.

Fan vad jag grät.

2010-05-25 @ 17:04:24
URL: http://ettettnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0