Hemma :)



Sådärja! Nu är jag hemma igen! :) Saknat mig..? Har precis tvättat bort mitt smink och dragit på mig pojkvännens stora avslutningströja sen han slutade nian. Riktigt skönt! Fast ännu skönare att gå runt i bara trosor och bh. Skulle jag bestämma skulle jag göra det jämt!


Nåja, back to buisness :) Skoldagen får jag erkänna har varit lite jobbig på sina håll. Spanskan gick inte så bra som jag hade hoppats och ett möte under dagen gjorde mig lite fundersam! Men efter ett långt samtal med glass tillsammans med Becca känns allt bättre :) Plus att jag har pratat med min bror och bett om hjälp - så lätt att snacka med honom också :)

Iallafall, nu är jag riktigt trött så ska titta på dagen biggest loser avsnitt (vågade inte titta på det under åskan..) med matteböckerna och några äpplen. Kanske drar upp ett glas proviva också :)


Ber om ursäkt för det blir så mycket bloggning omkring skolan och hur mycket jag pluggar, men ska jag vara ärlig så är det ungefär det mesta min dag består av.

Imon hörs vi igen iallafall och då blir det mycket bloggande! :) Natti!

/ kram maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0