Min helg :)

Heysan!
Jag har inte uppdaterat sen i fredags - jag vet. Tänker dock inte be om ursäkt för detta eftersom jag har sagt att jag inte tar bloggen på lika stort allvar längre ;) Självklart va det roligare att blogga när vi hade så många läsare, hade uppemot 300 ett tag. Menmen!

I fredags va det valborg, hur hade ni det? Onyktert, bråk och mycket dilemman? Det är mer än man kan säga om min fredagskväll. Jag och Rasmus kom hem vid halv tio, riktigt skönt. Vi va hos Frida först men Rasmus hade inte så roligt där, han va inte på humör heller. Så vi åkte hem och tog hand om varandra så blev han gladare :) Nyktra och fina, känns så bra!

Igår åkte jag till Jönköping till mammas kompis och hennes familj, trevlig kväll. Vid halv ett kom jag till babe och sov där, och idag har vi myst hela dagen. När han spelade match pluggade jag lite =)

 

Nu är det ballar av stål, sen är det KENDRA och Pretty wild ;) Underbart!

/ kram maria

 Min kamera dog i början av kvällen så hann inte ta några fina bilder.. Men här är en bild sen december på Rasmus och några killkompisar :) Kommer ihåg den kvällen, hade riktigt kul ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0