Sommarkänsla! :)

Heysan! Nu är jag hemma - har varit utomhus hela dagen, underbart väder! Jag och Michaela låg och solade i apoteksparken i närapå 2 timmar, tillsammans med Kimmy Matthias och Hampus :) Sen blev det pizza och glass på det. Helt perfekt dag!

Nu är jag med babe, vi har köpt godis tills ikväll och började spela alfabet i solskenet! Fick dock flytta in när spöregnet kom - men man ska inte klaga! Är riktigt glad att solen höll sig så pass länge som den gjorde idag :)

Nu är det tyvärr dags att sätta igång med att städa huset, rummet och sen plugga. Hörs senare eller imon!
/ kram maria



 

 

Blev inte så många bilder tagna för min kamera dog redan när jag kom till michaela nästan.. Men visst har jag blivit bättre med att ta roligare bilder? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0