Trött på att vara ett andrahandsval.

Efter allt som har hänt, har jag lärt mig vem jag kan och inte kan lita på. Jag har lärt mig att man inte kan lita på alla sina vänner - även om man håller dom nära. Det finns en del som jag har varit så pass nära med, som jag vet att jag aldrig någonsin skulle kunna berätta något hemligt för igen. Inte ens något jag behöver prata om, har du svikit mig en gång kan du göra det igen..? Jag blir bara förvirrad på att alla tror att dom kan komma och gå som dom vill. Tror ni att jag tänker lyssna på era problem eller ens bry mig efter så här lång tid? Varför ska ni komma till mig - när ni inte längre har varandra? Det är inte mitt problem längre.

Jag tycker bara det är skrattretande att vissa tror att jag ska stå ut med vad som helst och ta vilken skit som helst, sen fortfarande lyssna på era problem. Haha, ja, det va faktiskt en människa som sårade mig mer än någon annan, som efter ett tag pratade med mig - men bara vid vissa tillfällen. När hon behövde mig. Hon berättade om sina problem, jag lyssnade, osv. Men, sen ignorerar hon mig tills nästa gång hon mår dåligt. Vad tror hon?


Jag är bara glad att Michaela och Becca har hjälpt mig så mycket. Dom har hjälpt mig se på mig själv och mitt liv på ett helt annat sätt! Även hur andra människor behandlar mig. Dom har vid flera tillfällen fått påminna mig om att jag inte ska vara för snäll.

& tro mig, det är det slut på nu. Jag kommer finnas där för dom som finns där för mig, och frågar mig hur jag mår. Jag vet vilka som är mina äkta vänner. Slut på att bli sårad pga meningslösa människor.

Nu ska jag gymma och rensa tankarna. Hörs sen!
/ kram maria


Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-19 @ 18:42:31
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: becca

det är bra marira! <3

2010-05-20 @ 09:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0