Visste ni att jag ska få glasögon..?

Haha JA det är sant! Jag får så himla ont i huvudet i skolan eller när jag sitter vid tv;n eller datan. Så jag kollade upp det i fredags och det visade sig att jag är lite översynt! Får dom i slutet på denna veckan, riktigt skönt att slippa den ständiga huvudvärken! :)

Nåja, det har varit pluggande hit och dit hela dagen.. Så nu tar jag en paus innan jag ska plugga lite till och laga mat. Ikväll blir det bodypump! :) Men som sagt, nu tar jag en stor chipspåse och vilar lite. Hörs sen!
/ kram maria


Idag är en sån där dag när jag inte blir bra på bild :) Men ni ser iallafall hur mysigt jag har det i min stora dubbelsäng..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0